Regulamin sprzedaży

Data publikacji: 22.07.2024

Witaj w Sklepie www.michalinamarciniak.pl! 

W tym Regulaminie znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje dotyczące korzystania z serwisu internetowego www.michalinamarciniak.pl i zakupów, w tym moje i Twoje prawa i obowiązki. Zapoznaj się uważnie z postanowieniami Regulaminu. Nie obawiaj się, wszystko jest wyjaśnione prostym językiem. Akceptacja Regulaminu jest konieczna do złożenia zamówienia. 

Dziękuję za Twoje zaufanie!

Nawigacja po Regulaminie:

§ 1. KT0 JEST WŁAŚCICIELEM SERWISU

§ 2. JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ

§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ

§ 4. INFORMACJE OGÓLNE

§ 5. PRODUKTY CYFROWE

§ 6. USŁUGI

§ 7. JAK ZAMÓWIĆ

§ 8. ZAWARCIE UMOWY

§ 9. ZGODNOŚĆ PRODUKTU CYFROWEGO Z UMOWĄ

§ 10. REKLMACJA USŁUG

§ 11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

§ 12. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE

§ 13. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§ 14. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI

§ 15. TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW

§ 16. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA

§ 17. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

§ 18. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 1. KT0 JEST WŁAŚCICIELEM SERWISU

Właścicielką serwisu i Sprzedającą jestem ja, Michalina Marciniak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Akupunktura Michalina Marciniak pod adresem: ul. ks. dr. Bolesława Domańskiego 14A, 77-400 Złotów NIP7671702052, adres e-mail kontakt@michalinamarciniak.pl, numer telefonu 512466493

§ 2. JAK MOŻESZ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ

  1. Sposoby kontaktu

Aby się ze mną skontaktować, wybierz jedną z opcji:

  1. wyślij wiadomość e-mail na adres kontakt@michalinamarcianika.pl,
  2. zadzwoń pod numer 512466493,
  3. wypełnij formularz kontaktowy na stronie www: https://michalinamarciniak.pl/kontakt/,
  1. Punkt kontaktowy

Jako dostawca usług pośrednich w rozumieniu Aktu o usługach cyfrowych, wyznaczyłam elektroniczny punkt kontaktowy, umożliwiający bezpośredni i szybki kontakt ze mną pod adresem e-mail kontakt@michalinamarciniak.pl. Ten sam punkt kontaktowy służy do bezpośredniego kontaktu z organami państw członkowskich, Komisją Europejską i Radą Usług Cyfrowych.

§ 3. WYJAŚNIENIE POJĘĆ

Słowa pisane w Regulaminie dużą literą mają poniższe znaczenie:

Akt o usługach cyfrowych – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (Dz.U.UE.2022.277.1 z dnia 2022.10.27);

Cena – wartość Produktów, wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą składając Zamówienie, jesteś zobowiązany zapłacić;

Formularz kontaktowy – dostępny w Serwisie, w zakładce „kontakt” formularz, umożliwiający skontaktowanie się ze mną;

Formularz zamówienia – dostępny w sklepie formularz, za pomocą którego możesz złożyć Zamówienie w Sklepie;

Konto – Usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na umożliwieniu Ci indywidualnego dostępu do dedykowanej podstrony Serwisu, za pomocą wybranej nazwy i hasła, przechowująca dane podane przez Ciebie i historię Zamówień, a także pozwalająca na dostęp do zakupionych Produktów cyfrowych.

Konsument – osoba fizyczna, zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu działalności ujawnionego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta).

Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.2023.1610 tj. z dnia 2023.08.14);

Koszyk – rozszerzenie Serwisu, zawierające informacje o Produktach wybranych przez Ciebie do Zamówienia oraz Cenie i umożliwiające modyfikację Zamówienia oraz dodanie kuponu rabatowego;

Newsletter – Usługa świadczona drogą elektroniczną za zgodą osoby fizycznej, polegająca na przesyłaniu wiadomości e-mail zawierających informacje o nowościach, promocjach, Produktach, w tym informacje handlowe; 

Podsumowanie Zamówienia – przesyłany przeze mnie we wiadomości e-mail komplet informacji o Zamówieniu, którego potwierdzenie przez Ciebie oznacza złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty;

Produkt – Produkt cyfrowy i / lub Usługa dostępna w Sklepie, które mogą być przedmiotem Zamówienia i Umowy;

Produkt cyfrowy – Produkt będący treścią cyfrową (dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej) lub usługą cyfrową (usługa pozwalająca Użytkownikowi, będącemu Konsumentem na: (a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, (b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, (c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;

Przedsprzedaż – oferowany w Sklepie, dotyczący konkretnego Produktu i ograniczony czasowo sposób zawarcia Umowy przed pierwszym udostępnieniem danego produktu do sprzedaży w Sklepie.

Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem domeny www.michalinamarciniak.pl wraz z jej rozszerzeniami i podstronami;

Sklep – sklep internetowy dostępny w Serwisie pod adresem: https://michalinamarciniak.pl/sklep/ przez który możesz złożyć Zamówienie;

Regulamin – ten regulamin sprzedaży z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną;

Treści – informacje przekazywane lub przechowywane na żądanie użytkownika w Serwisie, w tym w postaci słownej, graficznej lub innej;

Treści niedozwolone – Treści niezgodne z prawem Unii Europejskiej lub

jakiegokolwiek państwa członkowskiego (zgodnie z definicją aktu o usługach cyfrowych) oraz Treści niezgodne z Regulaminem;

Ty / Użytkownik / Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca w jakikolwiek sposób z Serwisu lub Sklepu, w tym składająca Zamówienie i zawierająca Umowę;

Umowa – umowa sprzedaży będąca Umową zawartą na odległość, dotycząca wybranych Produktów, zawarta pomiędzy mną a Tobą, po złożeniu przez Ciebie Zamówienia, dokonaniu zapłaty (w przypadku przedpłaty) i przyjęciu przeze mnie Zamówienia;

Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta bez jednoczesnej, fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość (w tym przez Internet);

Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2023.2759 tj. z dnia 2023.12.22); 

Zamówienie – Twoje oświadczenie woli o chęci zawarcia ze mną Umowy.

§ 4. INFORMACJE OGÓLNE 

  1. Jakie Produkty możesz zamówić w Sklepie?
  2. Produkty cyfrowe: e-booki, szkolenia, webinary

(wszystko, co możesz u mnie zamówić, nazywam łącznie Produktami).

  1. Obowiązywanie Regulaminu

Ten Regulamin dotyczy Umów zawieranych w sposób w nim opisany za pośrednictwem Sklepu. Regulamin stanowi także regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną Dz.U.2022.344 tj. z dnia 2020.03.03).

  1. Ceny

Ceny produktów są cenami końcowymi, podanymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Nie stosuję indywidualnego dostosowania cen.

  1. Informacje o Produktach

Wszystkie szczegółowe informacje o Produktach, takie jak ich cechy i Cena, znajdziesz w opisie Produktu w Sklepie. Informacje o Produktach nie są ofertą, lecz zaproszeniem do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. 

  1. Zmiany w cenach i produktach 

Mogę zmieniać Ceny, wycofywać Produkty ze Sklepu, dodawać nowe lub czasowo oferować Produkty nieodpłatnie wszystkim lub wybranym Użytkownikom. Nie wpływa to na wcześniej złożone Zamówienia i zawarte Umowy.

  1. Opinie

W Serwisie, Sklepie i na prowadzonych przeze mnie kontach w mediach społecznościowych możesz przeczytać opinie o Produktach. Zapewniam prawdziwość opinii przez publikowanie jedynie opinii od osób, które faktycznie korzystały z Produktów. Więcej informacji o opiniach znajdziesz w Regulaminie opinii, który znajduje się pod adresem: https://michalinamarciniak.pl/regulamin-opinii/ .

  1. Faktury

Do każdego zamówienia wystawiam fakturę lub rachunek w wersji elektronicznej lub papierowej (imienną lub na firmę), którą wysyłam do 15. dnia kolejnego miesiąca po miesiącu dostawy/wykonania usługi/zgłoszenia żądania. Złożenie Zamówienia oznacza zgodę na wysłanie dokumentu sprzedaży w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej Kupującego podany w Zamówieniu.

  1. Odpowiedzialność

Tworzę Produkty i realizuję usługi z najwyższą starannością. Produkty cyfrowe i Usługi są oparte na mojej praktyce i doświadczeniu. Nie mogę jednak zagwarantować Ci konkretnych rezultatów, ponieważ zależą one również od czynników, na które nie mam wpływu. Produkty i usługi mogą być realizowane przez wybrane starannie przeze mnie osoby trzecie lub przy ich wsparciu.

  1. Interpretacja Regulaminu

Regulamin powinien być interpretowany w powiązaniu z zawartością Serwisu i Polityką prywatności i cookies dostępną pod adresem: https://michalinamarciniak.pl/polityka-prywatnosci/ .

  1. Niedozwolone działania

Jesteś zobowiązany korzystać z Serwisu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem, postanowieniami Regulaminu, Polityką prywatności i cookies, a także obowiązującymi przepisami prawa. Nie możesz podejmować działań mających na celu zakłócenie pracy lub prawidłowego funkcjonowania Serwisu, w tym w szczególności:

  1. uzyskiwać bezprawnego dostępu do treści lub danych nieprzeznaczonych dla Ciebie;
  2. rozpowszechniać spamu lub innej niezamówionej informacji handlowej;
  3. dostarczać do lub za pomocą Serwisu niezgodnych z prawem treści;
  4. podawać fikcyjnych lub cudzych danych osobowych;
  5. masowo aktywować kont, w celu uzyskania korzyści;
  6. prowadzić jakichkolwiek działań mogących utrudniać lub destabilizować działanie Serwisu;
  7. podejmować działań sprzecznych z Regulaminem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa i interesy moje, innych użytkowników lub osób trzecich. 

§ 5. PRODUKTY CYFROWE

  1. Jak otrzymasz Produkt cyfrowy?

Po złożeniu Zamówienia na Produkt cyfrowy, otrzymasz link lub dostęp do Produktu cyfrowego na podany w Zamówieniu adres e-mail. Jeśli masz Konto w Serwisie, możesz korzystać z Produktu cyfrowego po zalogowaniu do Konta.

  1. Kiedy otrzymasz produkt cyfrowy?

Produkt cyfrowy otrzymasz niezwłocznie, w ciągu 3 dni roboczych od zawarcia Umowy, chyba że podczas składania Zamówienia zostałeś poinformowany o innym terminie, który jest wiążący. Produkt cyfrowy jest dostarczony, gdy masz dostęp do niego lub możesz go pobrać. 

Jeśli nie otrzymasz produktu cyfrowego zgodnie z Umową, poinformuj mnie o tym. Jeśli nadal nie otrzymasz produktu niezwłocznie lub w uzgodnionym ze mną terminie, możesz odstąpić od Umowy. Możesz jednak odstąpić od umowy od razu, jeśli wcześniej poinformowałeś mnie, że termin dostarczenia ma dla Ciebie istotne znaczenie. 

  1. Limit pobrań

Produkt do pobrania możesz pobrać nieograniczoną liczbę razy.

  1. Jak długo możesz korzystać z Produktu cyfrowego?

Produkt cyfrowy może być dostępny przez ograniczony lub nieograniczony czas. Jeśli dany Produkt cyfrowy jest dostępny przez czas ograniczony, poinformuję Cię o tym przed złożeniem Zamówienia w opisie Produktu.

  1. Zmiany w Produkcie cyfrowym 

Mogę dokonywać zmian w Produkcie cyfrowym, koniecznych do zachowania jego zgodności z Umową oraz – w przypadku Produktu cyfrowego, który nie jest dostarczany jednorazowo – zmian z uzasadnionych powodów, takich jak naprawa ewentualnych błędów, ulepszenie, dostosowanie do potrzeb Użytkowników. Zmiany nie powodują żadnych kosztów po Twojej stronie. O dotyczących Cię zmianach poinformuję Cię na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia. Jeśli zmiany wpłyną negatywnie na dostęp do Produktu cyfrowego lub korzystanie z niego, poinformuję Cię o nich z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. W takim wypadku możesz wypowiedzieć Umowę w ciągu 30 dni.

  1. Aktualizacje 

Aktualizacja Produktów cyfrowych nie jest konieczna do zachowania ich zgodności z Umową. Standardowo nie zapewniam aktualizacji Produktów cyfrowych. Jeśli dany Produkt cyfrowy obejmuje aktualizacje, poinformuję Cię o tym na etapie składania Zamówienia. W takim przypadku wskazana Cena obejmuje aktualizacje. O aktualizacji poinformuję Cię na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia.

§ 6. JAK ZAMÓWIĆ

  1. Dostępność

Zamówienia na Produkty dostępne w Sklepie możesz składać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, z wyjątkiem czasu na prace serwisowe, o których informuję w Regulaminie.

  1. Wybierz Produkt, metodę dostawy i metodę płatności

Aby złożyć Zamówienie, wybierz Produkt i dodaj go do Koszyka. W Koszyku możesz zmieniać ilość, dodawać lub usuwać Produkty, a także wybrać formę dostawy i płatności. Po dokonaniu zmian, zaktualizuj Koszyk.

  1. Dodaj kupon rabatowy

Jeśli masz kupon rabatowy, możesz go zrealizować w Koszyku. Po wprowadzeniu kuponu, zaktualizuj Koszyk.

  1. Podaj swoje dane

Po skompletowaniu Zamówienia, przejdź do Formularza zamówienia. Wypełnij Formularz zamówienia danymi niezbędnymi do jego realizacji (imię, nazwisko, kraj, ulica, numer budynku/lokalu, miasto, kod pocztowy, numer telefonu, adres e-mail, opcjonalnie nazwa firmy i numer NIP). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy.

  1. Dodaj uwagi do Zamówienia

Jeśli masz uwagi do Zamówienia, podaj je w przeznaczonym do tego polu na etapie Formularza zamówienia.

  1. Złóż oświadczenia

Złóż odpowiednie oświadczenia, które potwierdzają: zapoznanie się z Regulaminem oraz zasadami przetwarzania danych i akceptację Regulaminu; chęć otrzymania Produktu cyfrowego / wykonania Usługi przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, skutkującą utratą prawa do odstąpienia od Umowy (w przypadku Usługi – w sytuacji jej wykonania w całości).Zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja są warunkiem zawarcia Umowy. 

  1. Potwierdź Zamówienie z obowiązkiem zapłaty

Po wypełnieniu Formularza zamówienia, kliknij przycisk „Kupuję i płacę”. Jego kliknięcie potwierdza akceptację Regulaminu, złożenie powyższych oświadczeń i złożenie Zamówienia z obowiązkiem zapłaty, a także zgodę na otrzymanie faktury/rachunku w postaci elektronicznej.

  1. Zapłać 

Możesz zapłacić za Zamówienie, wybierając:

  1. szybki przelew (Przelewy24),
  2. zwykły przelew bankowy na konto bankowe – w tytule przelewu wpisz numer zamówienia,

Jeśli wybrałeś płatność on-line, zostaniesz przekierowany na stronę operatora płatności. 

Po dokonaniu płatności, wrócisz na stronę z podsumowaniem Zamówienia. 

Jeśli wybrałeś tradycyjny przelew bankowy, otrzymasz dane do przelewu na ekranie i w potwierdzeniu zamówienia e-mail. Opłać zamówienie, logując się do swojego banku.

  1. Dane do przelewu

Płatności przelewem bankowym należy dokonać na rachunek bankowy prowadzony w banku Alior Bank  pod numerem 61 2490 0005 0000 4004 1198 2193, podając następujące dane do przelewu: Michalina Marciniak, wrzosowa 12, 64917 Skórka.

  1. Konto użytkownika

Możesz założyć Konto w Sklepie przed złożeniem Zamówienia lub w trakcie. Jeśli masz Konto, zaloguj się przed złożeniem Zamówienia. Możesz jednak złożyć Zamówienie bez zakładania Konta – jako gość.

Podczas zakładania Konta jesteś zobowiązany do podania prawdziwych danych osobowych, a następnie do ich bieżącej aktualizacji. W każdym czasie, aby zapewnić przetwarzanie prawdziwych i aktualnych danych, jako administrator serwisu jestem uprawniona do podjęcia działań w celu weryfikacji prawdziwości danych podanych przez Ciebie podczas zakładania Konta, w tym również mogę zwrócić się do Ciebie bezpośrednio w celu potwierdzenia poprawności i aktualności

§ 8. ZAWARCIE UMOWY

  1. Kiedy jest zawarta Umowa

W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Zamówienia i zaksięgowania płatności przyjmuję ofertę zawarcia Umowy i wysyłam Ci potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji, otrzymania płatności (jeśli dotyczy) i zawarcia Umowy w formie wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej wskazany przez Ciebie. Umowa zostaje zawarta z chwilą dostarczenia Ci tej wiadomości.

  1. Czego dotyczy Umowa

Umowa dotyczy dostarczenia Produktu w zamian za zapłatę Ceny lub podanie danych osobowych (w przypadku zapisu do Newslettera). Umowa zostaje zawarta, gdy zaakceptuję Twoją chęć zakupu / zapisu (otrzymasz ode mnie wiadomości e-mail z potwierdzeniem).

  1. Warunki zawarcia Umowy

Warunkiem zawarcia Umowy jest złożenie Zamówienia, skuteczne dokonanie płatności za Zamówienie w terminie 3 dni roboczych od jego złożenia i przyjęcie Zamówienia przeze mnie. Płatność uważana jest za dokonaną w chwili uznania płatności na moim rachunku bankowym. 

  1. Anulowanie Zamówienia

W szczególnych sytuacjach mam prawo nie przyjąć Zamówienia lub anulować je w całości lub w części, o czym poinformuję Cię na adres e-mail, wskazany w Zamówieniu. W takim wypadku Umowa nie zostaje zawarta. Niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od wysłania wiadomości o anulowaniu Zamówienia, zwrócę Ci płatność, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.

  1. Prawdziwość danych

Korzystając z Serwisu i Sklepu, jesteś zobowiązany do podania prawdziwych danych. Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne podanie nieprawdziwych danych. Gdy dane w Zamówieniu są nieprawdziwe lub budzą uzasadnione wątpliwości, poinformuję Cię o tym w celu wyjaśnienia.

§ 9. ZGODNOŚĆ PRODUKTU CYFROWEGO Z UMOWĄ

  1. Obowiązek dostarczenia Produktu cyfrowego zgodnego z Umową

Jestem zobowiązana dostarczyć Ci Produkt cyfrowy zgodny z Umową. Jeśli jednak zdarzy się tak, że będzie on niezgodny z Umową, a Ty jesteś Konsumentem, masz prawo skorzystać z uprawnień opisanych poniżej i w Ustawie o prawach konsumenta. Do pozostałych Kupujących, poniższych postanowień tego paragrafu nie stosuje się.

  1. Moja odpowiedzialność za Produkt cyfrowy

Ponoszę odpowiedzialność za brak zgodności z Umową Produktu cyfrowego, dostarczonego jednorazowo lub w częściach, o ile ujawni się on w ciągu dwóch lat od dostarczenia. Brak zgodności, który ujawnił się przed upływem roku, uznaje się za istniejący w chwili dostarczenia. Kryteria zgodności z umową określa art.  43k. ust. 1 i 2 Ustawy o prawach konsumenta. Moja odpowiedzialność może być wyłączona lub ograniczona w sytuacji, gdy przewidują to przepisy tej ustawy.

  1. Odpowiedzialność za brak zgodności Produktu cyfrowego dostarczanego w sposób ciągły 

Odpowiadam za brak zgodności z Umową Produktu cyfrowego dostarczanego w sposób ciągły, który wystąpił i ujawnił się w czasie, w którym Produkt cyfrowy miał być dostarczany. Odpowiedzialność ta może być wyłączona lub ograniczona w sytuacjach przewidzianych w przepisach Ustawy o prawach konsumenta.

  1. Czego możesz żądać

Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z Umową, możesz żądać doprowadzenia go do zgodności z Umową.

  1. Jak zgłosić niezgodność z Umową

Zgłoszenia niezgodności z Umową możesz dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym (Załacznik nr 2 dostępny pod tym regulaminem) wysyłając wypełniony formularz na adres e-mail wskazany na wstępie.

  1. Jakie dane podać w zgłoszeniu

W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówienie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer Zamówienia, przedmiot Zamówienia), wskazanie niezgodności Produktu Cyfrowego z Umową oraz Twojego żądania.

  1. Rozpoznanie zgłoszenia

Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie Twojego żądania za uzasadnione.

  1. Doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową

Jeżeli to możliwe, Produkt cyfrowy doprowadzę do zgodności z Umową w terminie do 14 dni od uznania zgłoszenia za uzasadnione. Koszty doprowadzenia Produktu Cyfrowego do zgodności z umową ponoszę ja.

  1. Odmowa doprowadzenia do zgodności z Umową

Jeżeli doprowadzenie Produktu cyfrowego do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów po mojej stronie, mam prawo odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową.

  1. Co po odmowie

Jeżeli otrzymałeś odmowę doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy.

  1. Kiedy jeszcze możesz żądać obniżenia Ceny lub odstąpić od Umowy

Jeżeli produkt cyfrowy jest niezgodny z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy również wtedy, gdy: nie doprowadziłam Produktu cyfrowego do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że próbowałam doprowadzić Produkt cyfrowy do zgodności z Umową; brak zgodności z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia do zgodności z umową; z poinformowałam Cię lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzę Produktu cyfrowego do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.

  1. Obniżenie ceny

Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej pozostaje wartość Produktu cyfrowego niezgodnego z Umową do wartości tego Produktu zgodnego z Umową. Jeżeli Produkt cyfrowy jest dostarczany w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu Ceny uwzględnia się czas, w którym występowała niezgodność z Umową.

  1. Niemożliwość odstąpienia

Nie możesz odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu cyfrowego z umową jest nieistotny.

  1. Zwrot wpłaty

Po odstąpieniu od Umowy, zwracam Ci Cenę w części odpowiadającej Produktowi cyfrowemu niezgodnemu z Umową oraz Produktowi cyfrowemu (opcjonalnie), który nie będzie dostarczony w wyniku odstąpienia od Umowy. Wpłatę lub jej odpowiednią część zwracam Ci niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu Ceny. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

§ 10. REKLMACJA USŁUG

  1. Jak zgłosić?

Zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego Usług możesz dokonać w dowolnej formie, w tym na formularzu reklamacyjnym  (Załacznik nr 2 dostępny pod tym regulaminem), wysyłając wypełniony formularz na mój adres e-mail wskazany na wstępie.

  1. Jakie dane podać w zgłoszeniu?

W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Kupującego i Zamówienie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, numer Zamówienia, przedmiot Zamówienia), wskazanie przedmiotu reklamacji oraz Twojego żądania (ponowne wykonanie Usługi lub jej części; obniżenie Ceny; rekompensata w postaci obniżki na kolejną Usługę; inne żądanie).

  1. Rozpoznanie zgłoszenia

Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu / w trakcie składania Zamówienia. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie Twojego żądania za uzasadnione. 

§ 11. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Kto może odstąpić od Umowy

Możesz odstąpić od Umowy jedynie, jeśli jesteś Konsumentem, z wyjątkami opisanymi w ust. 2. poniżej.

  1. Kiedy nie możesz odstąpić od Umowy

Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje, gdy umowa dotyczy:

  1. Produktów cyfrowych dostarczanych za zapłatę Ceny, jeżeli wyraziłeś zgodę na ich dostarczenie przed upływem terminu na odstąpienie, zostałeś poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od Umowy i otrzymałeś potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość.
  2. Jak odstąpić od Umowy zawartej na odległość?

W przypadku gdy przysługuje Ci prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, możesz odstąpić od Umowy w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Wystarczy, że poinformujesz mnie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowę uważa się za niezawartą.

  1. Obowiązek zaprzestania korzystania z Produktów cyfrowych

W przypadku odstąpienia od Umowy dotyczącej Produktów cyfrowych, jesteś zobowiązany przestać z nich korzystać.

  1. Zwrot płatności 

Po odstąpieniu od Umowy, zwracam Ci uiszczoną wpłatę, w tym koszty dostawy (jeśli je poniosłeś) – do wysokości najtańszego oferowanego sposobu dostawy – niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Jeżeli wybrałeś sposób dostarczenia inn,y niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany w Sklepie, zwracam Ci opłatę za dostarczenie w wysokości równej najtańszemu sposobowi dostarczenia. Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś, chyba że zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

§ 12. PRZEDSPRZEDAŻ I AKCJE PROMOCYJNE

  1. Zasady Przedsprzedaży

Zasady Przedsprzedaży mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Przedsprzedaży nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w tym Regulaminie.

  1. Kiedy dostaniesz produkt z Przedsprzedaży

O przybliżonym terminie realizacji Zamówienia na Produkt objęty Przedsprzedażą, poinformuję Cię przed złożeniem Zamówienia.

  1. Zmiany warunków Przedsprzedaży

Jeśli termin realizacji lub inne warunki Przedsprzedaży ulegną zmianie, powiadomię Cię o tym na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia. Jeśli nie akceptujesz tych zmian, możesz odstąpić od Umowy bez ponoszenia kosztów.

  1. Akcje promocyjne 

Mogę organizować ograniczone czasowo obniżki cen, udzielać rabatów i oferować Produkty nieodpłatne wszystkim lub wybranym Kupującym (dalej: Akcje promocyjne). Zasady Akcji promocyjnych mogą być określone odrębnie, np. w osobnym regulaminie. Jeśli warunki Akcji promocyjnej nie zostały określone odrębnie, obowiązują zasady opisane w Regulaminie.

  1. Przedsprzedaż a akcje promocyjne 

Przedsprzedaż nie łączy się z Akcjami promocyjnymi, chyba że wskazano inaczej.

  1. Jak kupić

Produkt objęty Przedsprzedażą lub Akcją promocyjną możesz zamówić tak samo, jak pozostałe Produkty (patrz: JAK ZAMÓWIĆ).

  1. Jak działają Przedsprzedaż i Akcje promocyjne? 

Zasady przedsprzedaży i Akcji promocyjnych mają zastosowanie tylko do zakupów dokonanych w ramach danej Przedsprzedaży/akcji promocyjnej i w czasie jej obowiązywania.

  1. Ograniczenia

Możliwość skorzystania z Przedsprzedaży lub Akcji promocyjnej może być limitowana i zależeć od dostępności Produktów.

  1. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Produktu, poinformuję Cię o obniżonej Cenie oraz o najniższej Cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, poinformuję Cię o najniższej Cenie Produktu w tym czasie. 

§ 13. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługi związane z działaniem Serwisu i Sklepu

Kiedy korzystasz z Serwisu i Sklepu, realizuję dla Ciebie bezpłatnie Usługi świadczone drogą elektroniczną umożliwiające:

  1. złożenie Zamówienia i zawarcia Umowy,
  2. założenia i utrzymywanie Konta,
  3. możliwość dokonania płatności elektronicznej,
  4. udostępnienie nieodpłatnie Produktów cyfrowych (w tym Newslettera), 
  5. kontakt przez Formularz kontaktowy,
  6. dostarcza funkcjonalności umożliwiające skuteczne korzystanie z Serwisu i Sklepu. 
  7. Udostępnienie zasad świadczenia Usług świadczonych drogą elektroniczną

Nieodpłatnie udostępniam Ci zasady świadczenia powyższych usług przed zawarciem umowy o ich świadczenie – ten Regulamin i Regulamin dostarczania Newslettera i Lead magnet dostępny pod adresem: https://michalinamarciniak.pl/regulamin-newslettera/ .

  1. Bezpieczeństwo 

Podejmuję odpowiednie działania, by zapewnić poprawne funkcjonowanie Serwisu, w tym zapobiegające pozyskiwaniu danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 

Z uwagi na to, że korzystanie z Serwisu z wykorzystaniem otwartej sieci Internet wiąże się z potencjalnymi zagrożeniami bezpieczeństwa Użytkownika, jako administrator Serwisu stosuję odpowiednie środki, aby w jak największym stopniu ograniczyć ryzyka zagrożeń związanych z korzystaniem z Serwisu i rekomenduję Ci podjęcie działań ograniczających ryzyka zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, np. korzystanie z systemów oraz aplikacji z legalnych źródeł; regularna aktualizacja oprogramowania; instalacja oprogramowania antywirusowego; aktywny firewall.

  1. Problemy techniczne

Jeśli zauważysz jakiekolwiek problemy techniczne w Serwisie lub Sklepie, daj mi znać, kontaktując się ze mną na jeden ze sposobów wskazanych na wstępie.

  1. Aktualizacje i prace techniczne 

Mogę prowadzić w Serwisie prace techniczne i informatyczne, by go ulepszać, aktualizować, rozwijać lub usuwać problemy. Może się wiec zdarzyć tak, że korzystanie z Serwisu i / lub Sklepu będzie chwilowo utrudnione.

  1. Czego potrzebujesz, żeby korzystać z Serwisu i Sklepu?

Aby korzystać z Serwisu i Sklepu, potrzebujesz:

  1. dostępu do Internetu,
  2. dowolnego aktualnego systemu operacyjnego,
  3. aktualnej przeglądarki internetowej z obsługą plików cookies,
  4. aktywnego konta poczty e-mail.
  1. Czego potrzebujesz, żeby korzystać z Produktów cyfrowych

Aby korzystać z Produktów cyfrowych, Twój komputer lub inne urządzenie powinny być zaopatrzone w:

  1. w przypadku plików tekstowych zapisanych w formacie doc., docx – standardowy pakiet biurowy (np. Microsoft Office, OpenOffice, LibreOffice);
  2. w przypadku plików video – standardowy odtwarzacz plików wideo (np. Windows Media Player);
  3. w przypadku pozostałych plików – dowolny program obsługujący pliki elektroniczne odpowiednio w formacie pdf., xsl, mobi, pub. 
  1. Czego potrzebujesz, by korzystać z Usług 

Korzystanie z Usług może wymagać spełnienia dodatkowych warunków, o czym poinformuję Cię przed zakupem.

  1. Konto użytkownika

Możesz założyć Konto w serwisie. Do założenia Konta potrzebne jest podanie danych do logowania: adresu poczty elektronicznej i hasła. Jesteś odpowiedzialny za wybór silnego hasła oraz zabezpieczenie danych logowania przed dostępem osób niepowołanych. Na koncie będą przechowywane Twoje dane osobowe i historia Zamówień. Dbaj o bezpieczeństwo swojego Konta, a po pierwszym zalogowaniu zmień hasło. Możesz zarządzać Kontem, przechodząc do zakładki moje konto.

Podczas zakładania Konta jesteś zobowiązany podać prawdziwe dane osobowe oraz na bieżąco je aktualizować. W każdym czasie, aby zapewnić przetwarzanie prawdziwych i aktualnych danych, jako administrator serwisu, jestem uprawniona do podjęcia działań w celu weryfikacji prawdziwości danych podanych przez Ciebie podczas zakładania Konta, w tym również mogę zwrócić się do Ciebie bezpośrednio w celu potwierdzenia poprawności i aktualności tych danych. 

  1. Zawarcie i rozwiązanie Umowy dotyczącej Usług świadczonych drogą elektroniczną

Zawarcie i rozwiązanie Umowy o świadczenie Usług świadczonych drogą elektroniczną jest bezpłatne i możliwe w każdym momencie. Umowa zostaje zawarta z chwilą rozpoczęcia korzystania z tych usług i rozwiązana z chwilą zakończenia korzystania z nich. W przypadku poinformowania zgodnie z Regulaminem o zmianie Regulaminu Użytkownik, który nie akceptuje zmiany, może w każdej chwili zaprzestać korzystania z Usług świadczonych drogą elektroniczną.

  1. Pomoc techniczna

Jeśli masz problemy techniczne lub chcesz zrezygnować z Usług świadczonych drogą elektroniczną lub zareklamować je, skontaktuj się ze mną w dowolny sposób, korzystając z danych kontaktowych wskazanych na wstępie.

  1. Co powinno zawierać Twoje zgłoszenie 

W celu sprawnego rozpoznania zgłoszenia, zalecane jest podanie danych umożliwiających identyfikację Ciebie (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, opcjonalnie numer Zamówienia i przedmiot Zamówienia) oraz wskazanie czego dotyczy zgłoszenie.

  1. Rozpoznanie zgłoszenia

Zgłoszenie rozpoznaję w terminie 14 dni od jego otrzymania i w tym terminie informuję Cię o sposobie rozstrzygnięcia na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.

  1. Zachowuj się odpowiedzialnie 

Korzystaj z Usług świadczonych drogą elektroniczną zgodnie z ich przeznaczeniem, przepisami prawa i dobrymi obyczajami. Nie zakłócaj ich funkcjonowania i nie przesyłaj Treści niedozwolonych.

  1. Szanuj prawa autorskie i własność intelektualną 

Korzystając z Serwisu i z Produktów, szanuj prawa autorskie i własność intelektualną moją oraz innych osób. 

§ 14. UMOWY Z PRZEDSIĘBIORCAMI

Wobec Kupującego niebędącego Konsumentem, odpowiedzialność z tytułu braku zgodności z Umową i rękojmi oraz prawo odstąpienia od Umowy są wyłączone, a moja odpowiedzialność ogranicza się do wysokości kwoty wpłaconej za Zamówienie i koszty dostawy; nie ponoszę odpowiedzialności za utracone korzyści. 

§ 15. TREŚCI UŻYTKOWNIKÓW

  1. Jakie Treści są niedozwolone

Niedozwolone jest przekazywanie przez Użytkowników Treści niezgodnych z prawem Unii Europejskiej lub danego państwa członkowskiego oraz treści niezgodnych z Regulaminem (Treści niedozwolone).

  1. Jakie treści są Treściami niezgodnymi z Regulaminem

Treściami niezgodnymi z Regulaminem są Treści:

  1. niezgodne z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub nielegalne zgodnie z definicją zawartą w Akcie o usługach cyfrowych,
  2. mające charakter spamu, zawierające reklamy lub promujące produkty/usługi/działalności mogące być uznane za konkurencyjne do Produktów / działalności Sprzedającej,
  3. niezwiązane z Serwisem i Sklepem,
  4. propagujące przemoc, agresję, znieważające, zniesławiające, dyskryminujące lub w jakikolwiek sposób nieetyczne lub niebezpieczne,
  5. obraźliwe, wulgarne niezgodne z dobrymi obyczajami i zasadami współżycia społecznego oraz netykietą, rozumianą jako zbiór zasad poprawnego i bezpiecznego zachowania w Internecie,
  6. naruszające prawa autorskie lub dobra osobiste, w tym prawo do wizerunku, Sprzedającej lub osób trzecich,
  7. naruszające zasady wystawiania opinii opisane w tym Regulaminie i Regulaminie opinii.
  1. Moderacja treści w Serwisie
  2. Na czym polega moderacja

Mogę monitorować i weryfikować Treści zamieszczone przez Użytkowników w Serwisie i podejmować odpowiednie działania w związku z Treściami niedozwolonymi. Nie mam jednak obowiązku monitorowania Treści ani aktywnego badania ich legalności. Moderacja przebiega w sposób niezautomatyzowany, niearbitralny, obiektywny i proporcjonalny oraz z zachowaniem należytej staranności.

  1. Czemu służy moderacja

Moderacja ma na celu w szczególności wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie Treści niedozwolonych przekazywanych przez Użytkowników. 

  1. Sposób postępowania z Treściami niedozwolonymi

Jeśli uzyskam wiedzę lub wiadomość, że w Serwisie znajdują się przekazane przez Użytkownika Treści niedozwolone, bezzwłocznie podejmę odpowiednie działania opisane poniżej.

  1. Co grozi za umieszczenie w Serwisie Treści niedozwolonych

W przypadku przekazania przez Użytkownika Treści niedozwolonych lub innego zachowania Użytkownika niezgodnego z Regulaminem, mogę podjąć decyzję o:

  1. usunięciu/uniemożliwieniu dostępu/ograniczeniu widoczności Treści niedozwolonej,
  2. czasowym zawieszeniu lub zakończeniu świadczenia Usługi świadczonej drogą elektroniczną lub jej części na rzecz Użytkownika,
  3. zawieszeniu lub zamknięciu Konta Użytkownika.
  4. Jak zgłosić Treść niedozwoloną

Jeśli zauważysz, że w Serwisie znajduje się Treść, którą uważasz za Treść niedozwoloną, możesz poinformować mnie o tym, wysyłając wiadomość na adres kontakt@michalinamarciniak.pl lub korzystając z formularza zgłoszenia ( Załacznik nr 3 – dostępny pod tym regulaminem) 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  1. wyjaśnienie, dlaczego uważasz daną Treść za Treść niedozwoloną,
  2. wskazanie, gdzie znajduje się Treść niedozwolona (np. podanie dokładnego adresu URL i/lub ewentualnie dodatkowych informacji umożliwiających identyfikację jej lokalizacji),
  3. imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail zgłaszającego, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3-7 dyrektywy 2011/93/UE,
  4. oświadczenie potwierdzające, że wg wiedzy i dobrej wiary zgłaszającego, wskazane w zgłoszeniu informacje i zarzuty są prawidłowe i kompletne.
  5. Przyjęcie zgłoszenia

Zgłoszenie jest podstawą do podjęcia odpowiednich działań i zastosowania sankcji, jeżeli zawiera wszystkie niezbędne informacje, w tym umożliwia stwierdzenie – bez szczegółowej analizy prawnej – że zgłoszona Treść jest Treścią niedozwoloną.

Jeżeli zgłoszenie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuję zgłaszającego o przyjęciu zgłoszenia.

Jeżeli zgłoszenie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego weryfikację, mogę wezwać zgłaszającego do jego uzupełniania/poprawy.

  1. Jak i kiedy rozpoznaję zgłoszenie

Decyzję w sprawie zgłoszenia wydaję bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowego zgłoszenia i informuję o niej zgłaszającego i inne osoby zainteresowane, o ile zgłoszenie zawiera elektroniczne dane umożliwiające kontakt ze zgłaszającym, informując przy tym o możliwości odwołania się od decyzji.

  1. Uzasadnienie decyzji

Uzasadnienie decyzji zawiera co najmniej:

  1. Wskazanie czy decyzja obejmuje usunięcie Treści, uniemożliwienie dostępu do nich, depozycjonowanie lub ograniczenie widoczności Treści lub zawieszenie lub zakończenie płatności pieniężnych odnoszących się do Treści albo nakłada inne środki, o których mowa w Regulaminie, oraz w stosownych przypadkach, zakres terytorialny decyzji i okres jej obowiązywania,
  2. fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz – gdy jest absolutnie niezbędne – tożsamość zgłaszającego,
  3. w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację czy decyzję podjęto w odniesieniu do Treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków,
  4. jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie niedozwolonych Treści, wskazanie podstawy prawnej, a w przypadku niezgodności z Regulaminem, odpowiedniego postanowienia Regulaminu, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane Treści za Treści niedozwolone,
  5. jasne i przyjazne dla Użytkownika informacje na temat możliwości odwołania się od decyzji.
  1. Odwołanie od decyzji

Użytkownik, który przekazał Treści objęte decyzją oraz zgłaszający, mogą złożyć odwołanie od decyzji w terminie 14 dni od otrzymania decyzji, wysyłając je na adres kontakt@michalinamarciniak.pl lub korzystając z formularza zgłoszenia dostępnego tutaj.

Odwołanie powinno zawierać:

  1. imię i nazwisko lub nazwę osoby lub podmiotu odwołującego oraz adres e-mail lub inne dane kontaktowe,
  2. wskazanie nieprawidłowości decyzji,
  3. uzasadnienie odwołania.
  4. Przyjęcie odwołania

Jeżeli odwołanie jest prawidłowe i zawiera adres elektroniczny zgłaszającego, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, informuję odwołującego się o przyjęciu odwołania. Jeżeli odwołanie jest niekompletne, niepoprawne lub w inny sposób nie pozwala na jego rozpoznanie, mogę wezwać odwołującego się do jego uzupełniania/poprawy.

  1. Rozpoznanie odwołania

Odwołanie od decyzji dotyczących Treści niedozwolonych rozpoznaję w terminie 14 dni od otrzymania prawidłowo złożonego odwołania, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Rozpoznanie odwołania następuje w sposób niezautomatyzowany, poprzez jego weryfikację przeze mnie lub osoby działające w moim imieniu. Od decyzji wydanej w wyniku odwołania nie przysługuje odwołanie.

  1. Powiadomienie właściwych organów

W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, informuję o tym właściwe organy ścigania lub organy sądowe.

§ 16. PRAWO AUTORSKIE I LICENCJA

  1. Co jest chronione prawem autorskim? 

Wszystkie prezentowane w Sklepie i na prowadzonych przeze mnie kontach w mediach społecznościowych Produkty, wraz z ich nazwami, zdjęciami i opisami, znaki towarowe, grafiki oraz logo, a także publikowane treści, formularze, dokumenty, stanowią lub mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Właścicielką tych praw do tych utworów jestem ja lub osoby trzecie (w takim przypadku posiadam stosowne prawa do ich wykorzystywania). Korzystanie z Serwisu i zawarcie Umowy nie oznaczają nabycia przez Ciebie jakichkolwiek praw własności intelektualnej do opublikowanych przeze mnie utworów.

  1. Jak korzystać zgodnie z prawem

Możesz korzystać z Produktów na własny użytek i w granicach dozwolonego użytku osobistego, zgodnie z ich przeznaczeniem. 

  1. Jak możesz korzystać z produktu cyfrowego

Kupując Produkt cyfrowy, otrzymujesz prawo do niewyłącznego korzystania z niego przez czas nieokreślony (chyba że co innego wynika z opisu produktu), bez ograniczeń terytorialnych; możesz go zapisywać i odtwarzać na dowolnej ilości swoich urządzeń, drukować i przechowywać na własne potrzeby (licencja niewyłączna).

  1. Niedozwolone działania

Niedozwolone jest naruszanie praw autorskich do Produktów, zdjęć, treści i innych materiałów, w szczególności ich kopiowanie i rozpowszechnianie, w tym dalsze udostępnianie bez zgody mojej lub innych osób uprawnionych. Niedozwolone jest także wysyłanie, publikowanie, rozpowszechnianie, modyfikowanie, rozwijanie, ponowne wykorzystywanie lub wprowadzenie do obrotu zawartości Serwisu w jakikolwiek sposób, wykraczający poza dozwolony użytek osobisty. Zabronione jest korzystanie z oprogramowania zakłócającego działanie serwisu. 

Niedozwolone jest kopiowanie zewnętrznej postaci Produktów, za pomocą technicznych środków reprodukcji, które może wprowadzić klientów w błąd co do tożsamości producenta lub produktu (naśladownictwo), a także wszelkie inne zachowania stanowiące czyny nieuczciwej konkurencji wskazane w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Nie możesz przenieść licencji na Produkt cyfrowy na inną osobę ani udzielić dalszej licencji, odpłatnie lub nieodpłatnie udostępniać go innym osobom spoza kręgu Twoich bliskich znajomych i rodziny, ani tworzyć w oparciu o niego własnych produktów lub usług komercyjnych. 

  1. Prawa do regulaminu

Ten Regulamin i inne używane przeze mnie w związku z moją działalnością dokumenty są chronione prawem autorskim. Jego kopiowanie w całości lub w części i używanie do własnych celów komercyjnych jest niedozwolone.

§ 17. ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

  1. Mediacja

Wszelkie ewentualne spory między nami, możemy spróbować wyjaśnić w postępowaniu mediacyjnym.

  1. Dla konsumentów

Jeśli jesteś konsumentem, możesz spróbować rozwiązać spór korzystając z bezpłatnej platformy internetowego rozstrzygania sporów ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) lub poprosić o pomoc specjalne organy, takie jak: 

a) Stały Polubowny Sąd Konsumencki,

b) Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej,

c) Powiatowy lub Miejski Rzecznik Praw Konsumenta.

Zasady zgłaszania i rozpatrywania sporów znajdziesz w siedzibach i na stronach internetowych tych organów.

  1. Więcej informacji 

Więcej informacji na temat polubownego rozwiązywania sporów konsumenckich znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.polubowne.uokik.gov.pl/.

  1. Właściwość sądu

Ewentualne spory pomiędzy nami, które nie zostaną rozwiązane polubownie, zostaną przekazane do rozstrzygnięcia sądowi właściwemu ze względu na moją siedzibę. Jeśli jesteś Konsumentem, właściwy sąd określają przepisy kodeksu postępowania cywilnego.

§ 18. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Kto jest administratorem danych?

Jestem administratorem Twoich danych osobowych, moje dane identyfikacyjne i kontaktowe jako administratora znajdziesz na wstępie (patrz: dane Właściciela Serwisu).

  1. Jakie dane i w jakim celu przetwarzam?

Przetwarzam Twoje dane osobowe niezbędne do prawidłowej realizacji Umowy, świadczenia Usług lub podjęcia innych działań z nimi związanych. Szczegółowe informacje znajdują się w Polityce prywatności dostępnej w zakładce „Polityka prywatności”.

  1. Pliki cookies

Serwis wykorzystuje technologię plików cookies na zasadach opisanych w polityce prywatności dostępną pod adresem: https://michalinamarciniak.pl/polityka-prywatnosci/ 

§ 19. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zmiany regulaminu i wersje archiwalne

Mogę wprowadzać zmiany w Regulaminie. Zmiany nie mają zastosowania do Umów zawartych przed ich wejściem w życie. Archiwalne wersje Regulaminu będą dostępne w Serwisie pod tekstem aktualnego Regulaminu w postaci linków umożliwiających pobranie.

  1. Jak poinformuję Cię o zmianie Regulaminu?

O zmianie Regulaminu poinformuję Cię z 7- dniowym wyprzedzeniem:

  1. przez umieszczenie w Serwisie nowego tekstu Regulaminu i daty jego wejścia w życie – jeśli nie posiadasz Konta,
  2. na adres poczty elektronicznej przypisany do Konta – jeśli posiadasz Konto.

Jeżeli zmiana Regulaminu w istotny sposób negatywnie wpływa na możliwość korzystania z produktów dostępnych poprzez konto użytkownika, możesz wypowiedzieć umowę w ciągu 30 dni od poinformowania o zmianie.

  1. Właściwość prawa

Umowy pomiędzy nami zawierane są w języku polskim i mają do nich zastosowanie przepisy prawa polskiego. Do spraw nieuregulowanych w Regulaminie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  1. Prawa konsumentów

Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu w żaden sposób ograniczyć lub wyłączyć uprawnień Konsumentów, przewidzianych w Ustawie o prawach konsumenta. W razie niezgodności jakichkolwiek zapisów niniejszego Regulaminu z Ustawą o prawach konsumenta, stosuje się przepisy tej Ustawy. Do Konsumentów nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

  1. Udostępnienie Regulaminu

Nieodpłatnie udostępniam Ci ten Regulamin przed złożeniem Zamówienia. Możesz go pobrać i dowolnie odtwarzać. Nie możesz go jednak używać do własnych celów zarobkowych.

Regulamin sprzedaży do pobrania w formacie .pdf tutaj

Załącznik nr 1 do Regulaminu: Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Załącznik nr 2 do Regulaminu: Wzór formularza reklamacyjnego

Załącznik nr 3 do Regulaminu: Wzór formularza zgłoszenie treści

Koszyk